Grundejerforeningen Garderhøj blev stiftet i 1961 i forbindelse med udstykningen af den tidligere landbrugsejendom Garderhøj. Siden da har foreningen dannet rammen om et område, hvor fællesskab, natur og nærhed til kysten er i centrum.
I dag værner vi om både vores fælles faciliteter og det særlige miljø, der kendetegner området – til glæde for både fastboende og fritidsbeboere.
Vi byder dig hjerteligt velkommen og håber, du vil føle dig hjemme i Garderhøj.
Foreningen kan kontaktes på mail: garderhoj@gmail.com
HUSK!
Der er udsendt indkaldelse til generalforsamling, som afholdes den 17. maj 2026 kl. 10.00 under pergolaen ved havnen med dagsorden ifølge vedtægterne. Indkaldelsen er udsendt via mail.
Alle tilknyttede matrikler kan ses på kortet nedenfor, i alt 161 medlemmer.
